fredag 1. juni 2012

Gjeste Designeren for Juni 2012!

Velkommen til presentasjonen av vår Gjeste Designer!

Vi har fått med oss ei flott jente som Gjeste Designere for Juni måned!
Vi har fått med oss:

 Marielle Jakobsen!




Mitt navn er Marielle Jakobsen, og bor på en liten plass i Nord Norge som heter Hamarøy.
Er mamma til 3 søtinger på 3, 5 og 9, og er samboer med Endre.
Jeg har drevet med scrapping i snart 3 år nå, og har opprettet min egen utfordringblogg (NORDSALTEN HOBBYKLUBB) og vært gjestedesigner bl.a hos Stamptacular, Incy Wincy Design og Gilly Stamps.
Har også fått tilbud om å være designer for Bombshell Stamps, men ble nødt til å takke nei da jeg ikke hadde tid til å drive noe fast.
Er for tiden ikke DT hos noen, da jeg for en tid tilbake siden, ble nødt til å trekke meg tilbake fra både Nordsalten Hobbyklubb, og si opp mine stillinger, da tiden ikke strakk til.
Når det kommer til scrapping, lager jeg det meste. I alle farger og fasonger. er også veldig glad i å dekorere ting og tang.
Ved fargelegging, varierer jeg mellom copic, distress ink og prisma colours. Kan male på både akvarell og bruke digistamps.
I det siste har jeg helt dilla på Tim Holtz. Synes han er en helt fantastisk scrapper/kunstner, som har gitt meg masse tips og inspirasjon, for ikke å snakke om produktene hans. SUKK

Nå jobber jeg med å utvikle en utfordringsblogg til butikken Kreativ Scrapping, har også utviklet Logo til nettbutikken dems. Framover kommer jeg til å ''jobbe'' for dem, med å lage tutorials i blogg/nettbutikk.

Gleder meg til å Gjeste hos dere her i Kort O Mania :D

Har du lyst til å bli litt bedre kjent med Marielle og med det hun lager, så titt gjerne innom hennes flotte blogg : ''Miss StampAlot''

Og hun vil helt sikkert bli kjempe glad for litt besøk og ikke minst for kommentarer :D
Photobucket