torsdag 1. desember 2011

Gjeste Designeren for Desember 2011

Gjeste Designeren for Desember 2011


Denna måneden har vi fått med oss ei glad jente ifra Skotten i Farstad, som vår Gjeste Designer for Desember 2011!
Hun var en av våres første gjeste designere da vi startet opp med det i fjor, og vi er glade for å ha henne med oss igjen i år

Ta godt i mot:

Linda Sandblåst Skotheim


her er hennes egen lille presentasjon:

Hei alle sammen…
Jeg er ei 35 år gammel ”jente” som bestandig har elsket alle typer hobbyer… For nesten to år siden derimot bestemte jeg meg for å lage julekortene mine selv, og fant ut at dette var jo veldig moro… Og så våren etterpå var jeg hektet, og like etterpå fant jeg det store internett… og kan dere tro at det var masse lekkert å se på… Jeg holder meg derimot til kortlagingen, selv om det har blitt noen LOer, men det er kortene, eskene og lignende jeg elsker.. Jeg er også så superheldig å ha to herlige, vidunderlige flotte barn, ei herlig jente på snart 1 ½ og en superflott gutt på snart 7, og til å dele disse fantastiske englene med har jeg en super mann.. Sammen med oss bor det også en Tigerpus, noen akvariefisk og så fikk vi oss verdens vakreste hvite lille puseprinsesse den 3/11 som går under navnet Frk. Snøhvit.. I det daglige driver jeg mitt egne lille spa og er akkurat ferdig utdannet øreakupunktør… så morsomt… J
Når det gjelder hva jeg liker å scrappe, ja ganske enkelt og greit alt… Jeg elsker en utfordring, det å teste nye ting og teknikker… der er det morsomste jeg vet og tiden flyr av sted.. Videre så bruker jeg masse stempel (samlingen begynner i alle fall å bli veldig stor), og elsker å fargelegge med mine promarkers og flexmarkers, da går jeg liksom tilbake til barndommen og det er så morsomt… Jeg liker de fleste stiler, men er nok mer mot clean and simple enn lag på lag… Tiden på kortrommet (som jeg og gutten kaller hobbyrommer vårt) er en tid for hente seg inn igjen, da stenges alt annet ute og det er bare kos og glede (+ en dose frustrasjon av og til over alt man ikke har og ønsker seg J)
Så tusen takk for at jeg får være GD her i Kort o Mania nå i desember, og håper dere liker det jeg kreerer..
Klem LindaSS


vi gleder oss til å se hva hun lager for oss og i mellomtiden kan dere jo ta en titt innom bloggen hennes om dere vil snik tittet litt:

Photobucket

Ingen kommentarer: