søndag 1. mai 2011

Gjeste Designeren for Mai 2011

Denne måneden har vi fått med oss Mona T som vår Gjeste Designer!
Ei kreativ dame som gjør litt av hvert innen hobby, bloggen hennes er verdt en titt innom :D
Her er en presentasjon av henne;

Mona T

Jeg heter Mona, er 28 år og bor for tiden med samboer'n Ronny og katta vår på Kongsvinger. Her bruker jeg all den tid jeg kan på hobbyer, jeg strikker, hekler og lager kort og annet morro med papir. Har et eget hobbyrom og stortrives der inne, hvis noen lurer på hvor jeg har blitt av finner de meg som regel der. ;)
Papirdilla fikk jeg i 2009 og har siden da bare blitt mer og mer hekta. Jeg har en "svigermor" som liker å lage kort, og det er vel henne jeg kan takke for denne nye hobbyen.
Jeg har ingen spesiell stil (tror jeg), men har den siste tiden fått mer og mer sansen for vintage. Ellers er jeg veldig glad i stempelmotiv jeg kan fargelegge, spesiellt Magnolia. Jeg liker å sette meg ned med Promakere og kan bli sittende i timevis og bare fargelegge. Er kjempeglad for muligheten til å være gjestedesigner hos Kort O Mania. :)

Mona

Ingen kommentarer: